I denne sektion finder du guidelines og tips til dine fitness snacks. Her kan du se præcis hvad og hvilke mængder, du skal spise.

Du kan købe kvalitets proteinbarer hos Bodylab.

 

Find en naturlig løsning…

Hvad er problemet? 🙂

 

Fitness Snacks Guidelines

Protein + evt. bær/frugt/grønt + evt. fedt = fitness snacks.

Du skal spise snacks 2-3 gange om dagen. Følg din sult og læg dine snacks på de tidspunkter, der giver bedst mening for dig.

Snacks skal ikke være lige så store og indeholde lige så mange kalorier som hovedmåltiderne, men de skal stadig dække dit proteinbehov og give dig næringsstoffer og mæthed.
PROTEIN
Æg
Kvinder = 2 æg
Mænd = 3 æg

ELLER

1 proteinbar
Kvinder = mindst 15 g protein i en proteinbar
Mænd = mindst 20 g protein i en proteinbar

ELLER

1 shake, 1 smoothie eller 1 lille portion naturel mælkeprodukt med proteinpulver
Kvinder = ½ scoop (½ dl) proteinpulver
Mænd = 3/4 scoop (3/4 dl) proteinpulver

BÆR / FRUGT / GRØNT
Spis gerne lidt bær, frugt eller grønt til din snack - hvis du har lyst.

FEDT
Spis gerne lidt nødder (max. 6 stk.) til din snack - hvis du har lyst.


 

Få dit sexliv tilbage på sporet...

Hvad er problemet? 🙂

 

Fitness kostplan