Fitness Kostplan er designet til kvinder og mænd der:
– dyrker seriøs styrketræning 4-6 gange om ugen.
– dyrker en lille eller moderat mængde konditions- eller sprinttræning.
– spiser fødevarer fra alle fødevaregrupper.
– gerne vil opnĂĄ eller vedligeholde ‘fitness-looket’.
– er sunde og raske.

 

3 genveje til en flad mave…

1: Forbrænd det besværlige mavefedt 🙂
Se hvordan >>>

2: Slip af med ballonmaven 🙂
Se hvordan >>>

3: Form din talje 🙂
Se hvordan >>>

 


Fitness Kostplan serverer det hele på et sølvfad:

vi fortæller dig hvad, hvor meget og hvornår, du skal spise. Læs mere herunder og kom i gang med det samme!

Du starter med at lægge Fitness Kostplan under dine foretrukne, og herefter er du klar til at komme i gang. For at få de resultater du gerne vil have, er du naturligvis nødt til (generelt) at følge de guidelines, vi giver dig.

De vigtigste ting du skal huske, er:
– du skal spise 3 hovedmĂĄltider og 2-3 snacks om dagen.
– du mĂĄ ikke springe nogle mĂĄltider over.
– du skal følge de guidelines vi giver dig til hvert mĂĄltid.
– du skal styrketræne 4-6 gange om ugen.
– du skal dyrke en lille eller moderat mængde konditionstræning.

Oppe i menuen er der 4 måltidssektioner. Når du skal planlægge din mad, går du ganske enkelt ind i den sektion, der passer til dit måltid, og bruger de guidelines og tips, der er til dig.

 

Dette er ikke en ‘bootcamp’, men en livsstil…
UndgĂĄ at have regler om ‘forbudte fødevarer’, da det øger trangen til netop disse. Bare gør dit bedste for at holde ĂĄbenlyse, usunde fødevarer pĂĄ et minimum: sukker, slik, kage, sodavand, hvidt brød, hvid pasta, hvide ris, alkohol, junk food osv.

Mørk chokolade (min. 70% kakaoindhold) og rødvin er ‘sunde synder’, men kun i moderate mængder: spis ikke store mængder mørk chokolade pga. kalorieindholdet, og drik max. Ă©t glas rødvin om dagen, da alkoholen ellers gør mere skade end gavn.

Det handler ikke om at være perfekt, men om at være vedholdende! Der skal være plads til fest og ballade – og til at falde i helt ufrivilligt. Hver gang du har skejet ud eller er faldet i, sĂĄ rejser du dig igen, og fortsætter derfra hvor du slap – det er dĂ©t, der adskiller vinderne fra taberne.

Og husk at passe din træning!

 

Fitness Kostplan indkøbsliste
Sørg som minimum for at du altid har disse fødevarer hjemme:
Proteinpulver
– Kød, fisk, fjerkræ og æg.
– Syrnet, naturel mælkeprodukt (yoghurt, tykmælk, skyr eller lignende).
– HĂĄndfrugter, frosne bær og grøntsager (friske og frosne).
– Havregryn, fuldkornsbrød, fuldkornspasta og brune ris.
– Nødder og kerner.
– Olivenolie, kokosolie eller smør.

 

Fitness kostplan